تعداد 0 محصول در سبد خرید شما موجود است

رله استارت

رله استارت

رله

ماتیک استارت
اراتوماتیک استارت چیست ؟
استارت خودرو ازجمله قطعات راه انداز اتومبیل می باشد که وظیفه آن به گردش درآوردن و درنتیجه دوران اولیه موتور جهت روشن کردن خودرو است . شما با آن خودرو را روشن می کنید و آماده حرکت می شوید .

و اما اتوماتیک استارت بوبینی هست که دارای دوسیم پیچ کشنده ونگهدارنده بوده ووظیفه دارد تا برق استارت را وصل نموده ودنده استارت را جلو برده و درگیری با فلایویل را امکان پذیر کند.

استارت خودرو در واقع یک موتورالکتریکی بوده که تبدیل کننده انرژی الکتریکی به مکانیکی است که برق را ازباتری اخذ کرده و طی عبوردادن این برق از داخل سیم پیچ خودش سبب می گردد که چرخ دنده های استارت بگردند که با درگیری با چرخ دنده های موتورحداقل دورلازم برای روشن شدن موتورخودرو ( که 100 دور در دقیقه می باشد ) را فراهم می کند . به عبارتی وظیفه استارت تامین دورموتور خودرو درحد این حداقل می باشد.طراحی استارت به نحوی است که فقط دریک جهت چرخش داشته باشد زیرا بعد از روشن گردیدن خودرو، دورموتور باعث گردش استارت درجهت مخالف نشود و درنتیجه به اجزا استارت خساراتی وارد نگردد. با استارت زدن موتور کمی هوا و سوخت به داخل سیلندر ها کشیده می شود تا خودرو روشن شود .

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر